Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeWystarczy troszkę dłożyć i za ok. 55 tys. PLN można mieć R1200GS, który jest chyba jednak królem swojej klasy.
OdpowiedzTak tylko GS w swojej doskonałości stał się nudny i strasznie popularny. Ten KTM jest dla innej grupy docelowej, dla ludzi którzy nie jadą na drugi koniec świata (chociaż GS ostatnią częściej widać w mieście niż na trasie) tylko potrzebują moto do wypadów na weekend czy kilka dni aby pośmigać po krętych drogach. I tych ludzi nie interesuje jazda GS (swoją drogą bardzo zaawansowany technicznie moto) tylko szukają coś większego niż supermoto gdzie można zapakować trochę gratów. Sam śmigam supermoto i czasami przydała by się taka maszynka na weekendy.
OdpowiedzTu się zgadzam. Na GS czujesz się, jak z domu dziecka :) Na Grossglockner Hochalpenstrasse 50% motocykli to GS'y. Może faktycznie, pomimo pewnych braków ten KTM to alternatywa. Pozdrawiam!
OdpowiedzA co ma SMT do GS ? Totalnie różne maszyny.
OdpowiedzTotalnie różne to chyba przesada. Może inne, to zgoda. Uważam, że docelowo mają trafić do tego samego klienta, a i zastosowanie mają podobne, jednak to beemka, a nie KTM jest hitem sprzedaży. Dlaczego? Odpowiedź w tekście powżej :)
Odpowiedzdo tego samego klienta jest 990 Adventure
OdpowiedzNope, do różnych odbiorców. Bardzo różnych. Multistrada, SMT, duży Tiger to w ogóle zupełnie różne klasy - ciężkie podróżne enduro i funbajki z kuframi. Krótko - ani GS nie jest funbajkiem ani SMT nie jest enduro. SMT jeśli już do czegoś porównywać to raczej do sport-turystyków.`
OdpowiedzNo ma, ma. Ale jak już sie czepisza to zobacz Dorsoduro 1200 - ten sam segment. Więcej mocy, kontrola trakcji, super zawias i heble a kosztuje tylko 45 tysięcy...
OdpowiedzCzepiam się kiedy trzeba, Twoje porównanie jest już o niebo lepsze. Chętnie bym zobaczył zestawienie "dużych fun-bike'ów z potencjałem turystycznym". pozdrawiam
Odpowiedzzestawienie jest w jednym z numerów motormani chyba z pażdziernika zobacz BMW GS 1200 vs KTM SMT 990 !
Odpowiedz